In dit digitale tijdperk hangt de productiviteit van uw medewerkers nauw samen met de kwaliteit van uw IT-dienstverlening. Toch krijgt de technologie vaak meer aandacht dan de mens. ITsat zet de gebruiker centraal. Door elke week gebruikersfeedback te verzamelen wordt systematisch in kaart gebracht hoe uw medewerkers de IT-dienstverlening ervaren. Onze opdrachtgevers gebruiken de resultaten van ITsat om de gebruikerservaring van IT-eindgebruikers te verbeteren, vaak in samenwerking met externe service providers. Zo ontstaat een goede balans tussen technische prestaties binnen IT en menselijke prestaties in de business.

Highlights

Posters

Zinvol en versimpeld

Welkom in de wereld van service excellence waar harde en zachte KPI’s in elkaar verlengden liggen. Versimpeling is wat ITSM nu nodig heeft. Ter inspiratie voor jullie mensen en teams sturen wij je drie posters over de kracht van service excellence. Wil je een set ontvangen? Bestel ze hier.  

Lees meer »

Lancering Insight portal

Een self service interface

Eind oktober wordt de portal ‘Giarte Insight’ gelanceerd. Een portal waarmee alle rapportages, dashboards en analyse applicaties voor Giarte klanten via één plaats toegankelijk zijn. Met veelzijdige mogelijkheden om content en data op individuele gebruikers af te stemmen.

Lees meer »