Intelligente Software

Het continu meten van eindgebruikerstevredenheid is met de ITsat-oplossing een piece of cake. Giarte regelt alles dat komt kijken bij het continue meetproces en u neemt het simpelweg als dienst af. Het complexe werk in de vorm van software is voor ons, de resultaten zijn voor u. U hoeft dus niet te voldoen aan de hoge eisen voor de procesuitvoering. Giarte zorgt voor een toegankelijke survey en een intelligent proces zodat eindgebruikers hun feedback goed kunnen geven. U vermijdt een ondermaatse oplossing die een drempel opwerpt. Een ondermaatse oplossing kan namelijk zelf voor ontevredenheid zorgen, wat de meetresultaten dus kleurt. U gebruikt gewoon Giarte’s zelfontwikkelde software die de ITsat-metingen automatisch voor u uitvoert. Onze intelligente software heeft diverse kenmerken om dit proces te optimaliseren. Hier een overzicht van de belangrijkste kenmerken om soepele metingen te garanderen:

6 Intelligente_softwareGeen wachtwoord

Elke survey bevat een unieke code. Eindgebruikers hoeven geen wachtwoord in te voeren en toch kunt u precies zien welke eindgebruiker de survey heeft ingevuld en welk ticket daarbij is beoordeeld. Hierdoor zijn alle gegevens van eindgebruiker én ticket meegenomen in de resultaten voor analysedoeleinden. Ook voorkomt deze software zo doublure in de survey-invulling.

Uitnodigingslogica

Giarte stelt per klant in wat de periode tussen twee uitnodigingen voor een individuele eindgebruiker is. Zo valt u werknemers alleen ‘lastig’ als het nuttig is. In geval van gesloten tickets zijn er twee identificatienummers van toepassing. Enerzijds het unieke ID van de ticket en anderzijds het ID van de persoon die het ticket heeft ingevoerd. Hierdoor zijn de uitnodigingsregels ook toe te passen op eindgebruikers voor wie meerdere tickets zijn gesloten.

Huisstijl

Alle uitnodigingsmails en websurveys voert Giarte uit in uw eigen huisstijl om dicht bij de beleving van het bedrijf te blijven. Dit verhoogt de bereidheid om mee te werken aan het interne onderzoek.

Talen

Eindgebruikers krijgen uitnodigingsmails en vragen in hun eigen taal. Giarte ondersteunt surveys in alle ‘Unicode’ talen, inclusief rechts-naar-links talen (zoals Arabisch en Hebreeuws). Deze talen worden op de juiste manier weergegeven inclusief uitlijning van de vraagteksten. Uiteraard kan een eindgebruiker zelf omschakelen van de vooraf bepaalde taalselectie naar een andere voorkeurstaal. Deze selectie isvanaf dat momentgeldig voor uitnodigingsmails en surveys aan die werknemer.

Engelse vertaling

Vanzelfsprekend kunnen eindgebruikers hun feedback in hun eigen taal geven. Alle commentaren worden door de software automatisch vertaald in het Engels. In rapportages kunt u de feedback zien in het Engels, in de originele taal of in allebei.

Supersnelle surveys

De interactie met eindgebruikers moet zo vlot mogelijk verlopen. Om dit te realiseren worden de meest gebruikte dialoog- en taalcombinaties automatisch opgeslagen in het geheugen van de webserver. In 99% van de gevallen ligt de tijd tussen het oproepen van een survey en het serveren daarvan onder de 0,02 seconde.

 

Heeft u vragen? Aarzel niet en neem contact met Giarte op.

Share via: