Werken bij Giarte

Bekijk hieronder onze actuele vacatures.

 

Customer Success Manager

Als Customer Success Manager ben je verantwoordelijk voor het identificeren en realiseren van succes bij klanten. Je biedt klanten nieuwe inzichten aan de hand van feitelijke data en perceptiedata. Je gaat met de klant in gesprek over de uitkomsten van continumetingen, presenteert bevindingen en ideeën voor verbeteringen aan klanten en hun serviceproviders. Samen met de klant maak je plannen om de impact van IT te vergroten.

Lees meer »

Research Professional

Als researcher maak je deel uit van het researchteam en voer je zelfstandig kwantitatief en kwalitatief markt- en perceptieonderzoek uit. Je zorgt voor de doorlopende ontwikkeling van de onderzoeksmethoden en zorgt dat deze bijdragen aan de implementatie en succesvolle uitvoering van services en producten van Giarte. Je werkt mee aan de verslaglegging ervan in de vorm van artikelen en presentaties.

Lees meer »

XLA Product Owner & Consultant

Als Product Owner van de XLA-methode ben je verantwoordelijk voor de continue ontwikkeling van het XLA-gedachtegoed en de XLA-methode. Je verrijkt de methode en ontwikkelt producten zoals presentaties, workshops en trainingen. Je bewaakt het XLA-product portfolio en beheert het backlog. Als Consultant pas je de XLA-methode toe in de praktijk met klanten van Giarte. Je toetst welke onderdelen aanslaan bij klanten, vertaalt klantbehoeften naar verbeteringen.

Lees meer »