Vacatures

Bekijk hieronder onze actuele vacatures.

 

Consultative Researcher

Voor de uitbreiding van het Researchteam zijn wij op zoek naar een Consultative Researcher. Als researcher werk je nauw samen met de oprichter en eigenaar van Giarte, met wie je creatieve ideeën uitwerkt tot nieuwe inzichten. Je krijgt de kans om klanten verder te helpen door trenddata en perceptieonderzoek te combineren.

Lees meer »

Customer Success Manager

Als Customer Success Manager ben je verantwoordelijk voor het identificeren en realiseren van succes bij klanten. Je biedt klanten nieuwe inzichten aan de hand van feitelijke data en perceptiedata. Je gaat met de klant in gesprek over de uitkomsten van continumetingen, presenteert bevindingen en ideeën voor verbeteringen aan klanten en hun serviceproviders. Samen met de klant maak je plannen om de impact van IT te vergroten.

Lees meer »

Research Professional

Als researcher maak je deel uit van het researchteam en voer je zelfstandig kwantitatief en kwalitatief markt- en perceptieonderzoek uit. Je zorgt voor de doorlopende ontwikkeling van de onderzoeksmethoden en zorgt dat deze bijdragen aan de implementatie en succesvolle uitvoering van services en producten van Giarte. Je werkt mee aan de verslaglegging ervan in de vorm van artikelen en presentaties.

Lees meer »

XLA Product Owner & Consultant

Als Product Owner van de XLA-methode ben je verantwoordelijk voor de continue ontwikkeling van het XLA-gedachtegoed en de XLA-methode. Je verrijkt de methode en ontwikkelt producten zoals presentaties, workshops en trainingen. Je bewaakt het XLA-product portfolio en beheert het backlog. Als Consultant pas je de XLA-methode toe in de praktijk met klanten van Giarte. Je toetst welke onderdelen aanslaan bij klanten, vertaalt klantbehoeften naar verbeteringen.

Lees meer »

Junior Customer Success Agent

Giarte zoekt per direct versterking in de vorm van een junior Customer Success Agent. Om onze klanten optimaal van dienst te kunnen zijn ondersteun je onze Customer Success Managers door middel van ondersteuning met alle vragen en wijzigingen van klanten. Je werkt veel samen met onze leveranciers en bent eerste aanspreekpunt voor klanten waar het gaat om incidenten en wijzigingsverzoeken.

Lees meer »